Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w LubaniuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej w Zespole WspomagającymKomenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- ewidencjonuje pisma przychodzące i wychodzące w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym oraz wydaje je zgodnie z dekretacją w celu prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce,
- prowadzi ewidencję środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz materiałów będących na stanie jednostki w celu prawidłowego gospodarowania majątkiem,
- prowadzi dokumentację funduszu socjalnego pracowników cywilnych w celu prawidłowego dysponowania, podziału i rozliczania środków,
- prowadzi ewidencję, wydaje, zamawia, archiwizuje oraz rozlicza druki ścisłego zarachowania w celu prawidłowego obiegu dokumentów.
Warunki pracy- praca przy komputerze,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- praca siedząca,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku
- brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mail o terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianie wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną;
- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu ich przechowywania komisyjnie zniszczone;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą.
- KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość zasad klasyfikacji i kwalifikacji akt zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji
- umiejętność posługiwania się specjalistycznymi programami komputerowymi
- umiejętność komunikowania się i wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań lub osobiście w pokoju nr 18 (sekretariat główny) w godz: 8.00 -15.00