Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej w Zespole Wspomagającym

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonuje pisma przychodzące i wychodzące w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym oraz wydaje je zgodnie z dekretacją w celu prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce,
  • prowadzi ewidencję środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz materiałów będących na stanie jednostki w celu prawidłowego gospodarowania majątkiem,
  • prowadzi dokumentację funduszu socjalnego pracowników cywilnych w celu prawidłowego dysponowania, podziału i rozliczania środków,
  • prowadzi ewidencję, wydaje, zamawia, archiwizuje oraz rozlicza druki ścisłego zarachowania w celu prawidłowego obiegu dokumentów.


Warunki pracy

- praca przy komputerze,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- praca siedząca,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku
- brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mail o terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianie wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną;
- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu ich przechowywania komisyjnie zniszczone;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą.
- KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad klasyfikacji i kwalifikacji akt zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji
  • umiejętność posługiwania się specjalistycznymi programami komputerowymi
  • umiejętność komunikowania się i wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań lub osobiście w pokoju nr 18 (sekretariat główny) w godz: 8.00 -15.00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/01/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi