Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi elektronicznej platformy PUE, gospodarki mandatowej w zakresie mandatów karnych kredytowanych oraz elektronicznej bazy Rejestr Spraw o Wykroczenia w Zespole Prezydialnym VI Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi

90-114 Łódź ul. Sienkiewicza 28/30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zaopatruje, ewidencjonuje, wydaje i rozlicza bloczki mandatów karnych dla potrzeb jednostki oraz przyjmuje potwierdzenia ich nałożenia,
  • obsługuje elektroniczną bazę Rejestr Spraw o Wykroczenia,
  • obsługuje moduł Rejestracja Czasu Pracy - Absencja w podsystemie informatycznym Kadry SWOP,
  • pobiera bloczki mandatów karnych z Izby Skarbowej w Łodzi na podstawie zapotrzebowania złożonego w Platformie Usług Elektronicznych (PUE),
  • prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie bloczków mandatowych pobranych i zdanych,
  • uczestniczy w spisach z natury i komisjach spisowych.


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku - brak windy, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność współpracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2022-08-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/08/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi