Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie

Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ds. księgowości Wydział Budżetowo-Administracyjny

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie
ul. Ujastek 1
31-752 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - prowadzenie ksiag rachunkowych w zakresie ewidencji księgowej dochodów i wydatków
  • - sprawdzanie pod wzgledem formalno-rachunkowym otrzymanych do zapłaty dokumentów i ich kompletności
  • - bieżaca analiza i uzgadnianie dokonanych zapisów księgowych na kontach księgowych
  • - dekretowanie i bieżące księgowanie dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym Cogisoft
  • - czuwanie nad terminowym wpływem należności budżetowych – sporządzanie upomnień, tytułów wykonawczych
  • - współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych;
  • - uzgadnianie sald księgowych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym, obsługa komputera

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenia WIIH znajdują się na I piętrze budynku 3 piętrowego, nie posiadającego windy, nieprzystosowanego do osób niepełnosprawnych,
- urządzenia higieniczno–sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji,
- w budynku występuje oświetlenie dzienne i sztuczne,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer stacjonarny i przenośny, telefon, drukarkę,-oraz skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. Selekcja ofert,
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach postępowania może być przesłana w formie elektronicznej). Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania kwalifikacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście w pokoju nr 105 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście przed upływem w/w terminu.
Dane kandydatów zakwalifikowanych do pierwszego etapu naboru zostaną umieszczone
w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie, na stronie internetowej Inspektoratu oraz na tablicy ogłoszeń wraz ze wskazaniem terminu i miejsca przeprowadzenia rozmów .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 12-448-10-36



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomośc klasyfikacji budżetowej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń Ministra Rozwoju i Finansów w sprawach: szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
  • znajomość zasad księgowości budżetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dobra organizacja pracy
  • umiejetność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych w księgowości
  • znajomość obsługi programów księgowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi