Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/09/2021.

Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw metrologii w Okręgowym Urzędzie Miar w Warszawie Wydział Zamiejscowy w Broniszach

00-139 Warszawa Elektoralna 4/6 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Legalizuje przyrządy pomiarowe w celu ich potwierdzenia za zgodność ze stosownymi wymaganiami metrologicznymi.
  • Wykonuje czynności wzorcowania, sprawdzania i ekspertyzy przyrządów pomiarowych w celu ustalenia rzeczywistych wartości wielkości mierzonej.
  • Wykonuje i archiwizuje dokumentację techniczną w celu umożliwienia weryfikacji wykonywanych zadań.
  • Przeprowadza kontrole miejsc stosowania przyrządów pomiarowych, podmiotów upoważnionych do sprawdzania i legalizacji przyrządów pomiarowych w celu potwierdzenia ich stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przeprowadza kontrole u producentów towarów paczkowanych w celu sprawdzenia przestrzegania stosowych zapisów ustawy o towarach paczkowanych.
  • Realizuje zadania wynikające z systemu zarządzania zgodnie z normą PN EN 17025 w celu zapewnienia przestrzegania wymogów normy.
  • Zapewnia bieżącą obsługę Punktu obsługi klienta w celu przyjmowania i rozliczania wniosków dot. legalizacji i wzorcowania oraz udziela informacji.


Warunki pracy

-praca w terenie


-stres związany z obsługą klientów zewnętrznych ,
-wysiłek fizyczny


-zagrożenie korupcją ,
-praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
-praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolno-pomiarowych, -praca wykonywana w Urzędzie i poza siedzibą Urzędu,


-częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,


-budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
-warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 22 581-95-14 Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefoniczne lub drogą e-mail o terminie rozmowy wstępnej. Brak powiadomienia telefonicznego jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem kandydata. Informacje o Urzędzie na stronie internetowej warszawa.gum.gov.pl



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo o miarach i przepisów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • prawo jazdy kategorii B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Okręgowy Urząd Miar
    Elektoralna 4/6
    00-139 Warszawa
    Referat Kadr, Płac i Szkolenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry