Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw prezydialnych Zespół do spraw Kadr i Szkolenia i Prezydialny

87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie korespondencji i przesyłek dekretowanych z sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji
  • prowadzenie dziennika przyjętych dokumentów – korespondencyjnego i podawczego
  • przygotowanie i przekazanie dokumentacji i akt do Prokuratury, Sądów i jednostek organizacyjnych Policji
  • właściwe rozdysponowanie korespondencji i przesyłek dla poszczególnych funkcjonariuszy
  • kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania
  • prowadzenie rejestru rachunków wystawianych przez biegłych i inne instytucje dla potrzeb postępowań przygotowawczych i ich rozdysponowanie na poszczególnych funkcjonariuszy
  • współpraca z sekretariatem Komendanta Powiatowego Policji
  • prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych
  • wprowadzanie informacji do Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo – Śledczych
  • wprowadzanie nadgodzin policjantów służby kryminalnej do Systemu Wspomagania Obsługi Policji


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa odbywająca się w pomieszczeniu znajdującym się na I piętrze budynku,


w budynku znajduje się winda, która dojeżdża do parteru oraz toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, umiejscowiona również na parterze,


obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


praca związana z bezpośrednią obsługą klienta, 


praca wymagająca częstych kontaktów telefonicznych, mailowych,


praca niewymagająca wysiłku fizycznego,


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych, a w przypadku jego braku, oświadczenie o gotowości przystąpienia do postępowania sprawdzającego
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
    • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych, a w przypadku jego braku, oświadczenie o gotowości przystąpienia do postępowania sprawdzającego
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy
    ul. Zamkowa 13
    87-300 Brodnica

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi