Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor w Podzespole Prezydialnym Zespołu Wspomagającego

59-700 Bolesławiec ul. Modłowa 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje i rejestruje pocztę przychodząca i wychodząca, segreguje i wydaje pocztę. Nadzoruje obieg dokumentacji wpływającej do KPP w Bolesławcu oraz pocztę e-PUAP,
  • Przygotowuje poczty resortowej oraz prowadzi nadzór nad jej prawidłowym obiegiem,
  • przygotowuje przesyłki nadawane poprzez Pocztę Polską, wprowadza oraz prowadzi nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem programu Elektroniczny Nadawca,
  • prowadzi ewidencję pieczęci i stempli używanych w jednostkach Policji powiatu bolesławieckiego oraz zapewnienie właściwego gospodarowania nimi,
  • odbiera i wykonuje telefony, udziela informacji klientom, kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych KPP w Bolesławcu lub stanowisk pracy,
  • przygotowuje do archiwizacji i brakowania dokumenty wytworzone w Podzespole Prezydialnym,
  • zastępuje pracowników Podzespołu Prezydialnego w czasie ich nieobecności,
  • zastępuje inspektora Podzespołu Administracyjno-Gospodarczego w przyjmowaniu i rozliczaniu oraz wpłat mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy, prowadzonych w systemie Izby Skarbowej,
  • obsługuje urządzenia biurowe.


Warunki pracy

·       praca przy monitorze ekranowym,


·       praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30   


·       praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


·       praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami budynku,


·       stanowisko wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,


·       budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, podjazd, odpowiednia szerokość drzwi i toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, zdolności organizacyjne,
  • znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel)
  • znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
  • znajomość Zarządzenia nr 1382 KGP z dnia 08.12.2005r. w sprawie pieczęci i stempli oraz tablic urzędowych i informacyjnych używanych w jednostkach organizacyjnych Policji.
  • znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
  • znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
    ul. Modłowa 3
    59-700 Bolesławiec

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi