Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/07/2019.

Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw teleinformatycznych Zespół Teleinformatyki

Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
ul. Wapienna 45
43-300 Bielsko-Biała

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zarządzanie serwerami i komputerami używanymi w KMP
  • dokonywanie drobnych napraw i konserwacji sprzętu
  • wdrażanie projektów informatycznych związanych z nowoczesnymi systemami aplikacji policyjnych
  • bieżąca konfiguracja sprzętu teleinformatycznego


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniu jak równie w terenie, przy komputerze , przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel.: 812 1500
Wynagrodzenie brutto przy 20 letnim stażu pracy - ok. 2850 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, podchodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach:
1- wstępna weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
2-test pisemny ze znajomości informatyki, ustawy o służbie cywilnej i pracy administracyjno-biurowej
3-rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które zaliczyły test.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie kierunek informatyczny , lub teleinformatyczny

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    16/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry