Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/01/2022.

Opis stanowiska pracy


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw orzecznictwa i nadzoru w zakresie ewidencji gruntów i budynków w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Orzecznictwa i Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego

50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
  • rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma i wnioski z zakresu wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków
  • prowadzenie nadzoru nad działaniem organów administracji geodezyjnej w zakresie prowadzenia i udostępniania powiatowych baz danych ewidencji gruntów i budynków
  • opracowywanie projektów stanowisk i wyjaśnień dla starostów w zakresie przepisów dotyczących ewidencji gruntów i budynków
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu w przypadku skarg złożonych na rozstrzygnięcia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego
  • prowadzenie nadzoru nad starostami w zakresie przekazywania Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa baz danych ewidencji gruntów i budynków
  • sporządzanie wojewódzkich zestawień zbiorczych o ewidencji gruntów i budynków
  • weryfikowanie i opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów


Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- praca w terenie,


- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej  www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne  i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych w postaci adresu e-mail i numeru telefonu (podanie tych danych jest dobrowolne) – celem powiadomienia osoby zakwalifikowanej i spełniającej wymagania formalne o terminie testu wiedzy, weryfikacji kompetencji i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale 3342,57-4864,51 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej,
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Kodeksu Cywilnego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML,SWING,SWDE),
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • List motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę i podał je dobrowolnie,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy przesyłać na adres:
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    Wydział Organizacji i Rozwoju
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław
    lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka
    z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/ONG/01/11/2021”.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    04/12/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry