Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/11/2021.

Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw organizacji i nadzoru w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje i aktualizuje elementy Planu Działania Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • przeprowadza kontrole w ramach nadzoru Wojewody nad działaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa
  • rozpatruje skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa
  • opracowuje procedury koordynacji działań jednostek sytemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • opracowuje i aktualizuje, w części dotyczącej ratownictwa medycznego, wojewódzkie plany: zarządzania kryzysowego, postępowania awaryjnego na wypadek zdarzenia radiacyjnego, operacyjnego ochrony przed powodzią oraz planu obrony cywilnej województwa
  • koordynuje działania związane z tworzeniem procedur i zaleceń medycznych opracowywanych w celu usprawnienia funkcjonowania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz opiniuje projekty aktów prawnych dotyczących ww. systemu i inicjuje zmiany dotyczące organizacji systemu
  • przeprowadza szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy, również z użyciem AED, dla pracowników Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, w szczególności dla operatorów numerów alarmowych i pracowników Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego


Warunki pracy


  • praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • oświetlenie dzienne i sztuczne

  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer z monitorem ekranowym, drukarkę, telefon, ksero

  • udział w kontrolach na terenie województwa zachodniopomorskiego

  • przeprowadzanie szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy

  • na stanowisku pracy występują zadania wymagające umiejętności współpracy, odporności na stres i komunikatywności

  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW

  • w budynku znajduje się winda (brak podjazdów)

  • urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób niepełnosprawnych

  • warunki w kontrolowanych podmiotach mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata



  • Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,

  • Oferty należy składać w zaklejonych kopertach,

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone       w niniejszym ogłoszeniu.


2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu



  • Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,

  • Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania



  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub                    e-mailem,

  • Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,

  • Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji  i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 279 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna



  • Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia

  • Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW www.szczecin.uw.gov.pl w zakładce „Praca – wyniki naborów na wolne stanowiska w służbie cywilnej



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie świadectwa/dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie ratownika medycznego lub pielęgniarki systemu
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywność, umiejętność współpracy, odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectwa/dyplomu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji w zawodzie ratownika medycznego lub pielęgniarki systemu
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym lub oświadczenie o stopniu znajomości języka obcego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283 ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 115"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    24/11/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry