Opis stanowiska pracy


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania i realizacji budżetu planowania i realizacji budżetu

31-156 Kraków Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • W nadzorowanych działach klasyfikacji budżetowej opracowuje projekty wystąpień Wojewody do Ministra Finansów w sprawie uruchomienia środków z rezerw celowych w celu pozyskania dodatkowych środków na realizację zadań Wojewody. Wprowadza, weryfikuje i przekazuje wnioski o decyzje w systemie TREZOR. Sporządza zawiadomienia do Wydziałów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, jednostek administracji zespolonej i jednostek samorządu terytorialnego o przyznaniu dodatkowych środków na realizację zadań oraz dokonuje analizy wykorzystania tych środków w celu zapewnienia kontroli prawidłowego ich wykorzystania
  • Opracowuje projekty zarządzeń Wojewody w sprawie zmian w planie wydatków, zmian w planie podziału dotacji celowych, zmian w planie wydatków oraz części sprawnościowej w układzie zadaniowym. Sporządza zawiadomienia do zainteresowanych jednostek o dokonanych zmianach w planie wydatków oraz budżecie w układzie zadaniowym. Weryfikuje wprowadzone zmiany w systemach informatycznych
  • Opracowuje materiały i zestawienia do projektu budżetu Wojewody Małopolskiego w każdym etapie prac planistycznych w zakresie dochodów i wydatków w celu zapewnienia właściwego poziomu finansowania realizacji zadań. Weryfikuje sporządzone projektów planów finansowych. Opracowuje materiały do projektu budżetu zadaniowego oraz aktualizacji wieloletniego planu finansowego państwa
  • Sporządza materiały do planu dochodów i wydatków budżetu Wojewody Małopolskiego na podstawie ustawy budżetowej oraz weryfikuje plany finansowe Wydziałów Urzędu
  • Weryfikuje otrzymane miesięczne zapotrzebowania na środki budżetowe oraz dyspozycje przekazania środków
  • Sprawuje bieżący nadzór nad realizacją dochodów i wydatków, w tym weryfikuje projekty umów opracowane przez Wydziały Urzędu oraz sporządza okresowe informacje z wykonania budżetu Wojewody, również w układzie zadaniowym. Dokonuje analizy wykorzystania środków pochodzących z rezerw budżetu państwa
  • Sporządza projekty odpowiedzi na pisma wpływające do Oddziału, zestawienia, raporty i inne dokumenty dla Kierownictwa Urzędu i Dyrektora Wydziału


Warunki pracy

Zagrożenie korupcją (w przypadku obsługi klientów spoza administracji, szczególnie przedsiębiorców starających się o ulgę w spłacie zobowiązań wynikających z prawa budowlanego), permanentna obsługa klientów zewnętrznych.


 


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nabór WL-II.210.3.10.2023 (nr publikacji w BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie) obejmuje ogłoszenia cząstkowe o naborze opublikowane w BIP KPRM pod numerami 118191 oraz 118192 łącznie nabór na 2  stanowiska (1 na umowę o pracę i 1 na zastępstwo) i będzie prowadzony jako  jedno postępowanie. W ofercie proszę wpisać, czy jest Pani/ Pan zainteresowany także umową na zastępstwo, czy nie.


Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów, w tym prawidłowych oświadczeń, nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno-prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno-prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie (https://bip.malopolska.pl/muw,m,417591,2023.html) oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.


Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego


Nabór może zostać prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej - potwierdzone kopiami dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów o finansach publicznych, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, podstaw KPA oraz struktur administracji publicznej
  • umiejętność pracy na komputera, w tym pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excela)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność analizowania danych liczbowych
  • odpowiedzialność, rzetelność, dokładność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • biegła umiejętność obsługi komputera
  • zdolności organizacyjne
  • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WF- 10-2023”

    Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
    Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
    Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi