Opis stanowiska pracy


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania i realizacji budżetu w Oddziale Planowania i Budżetu Zadaniowego w Oddziale Planowania i Budżetu Zadaniowego w Wydziale Finansów i Budżetu

Kraków ul. Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • W nadzorowanych działach klasyfikacji budżetowej opracowywanie projektów wystąpień Wojewody do Ministra Finansów w sprawie uruchomienia środków z rezerw celowych w celu pozyskania dodatkowych środków na realizację zadań Wojewody. Wprowadzanie, weryfikowanie i przekazywanie wniosków o decyzje w systemie TREZOR. Sporządzanie zawiadomień do Wydziałów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, jednostek administracji zespolonej i jednostek samorządu terytorialnego o przyznaniu dodatkowych środków na realizację zadań oraz dokonywanie analiz wykorzystania tych środków
  • Opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody w sprawie zmian w planie wydatków, zmian w planie podziału dotacji celowych, zmian w planie wydatków oraz części sprawnościowej w układzie zadaniowym. Sporządzanie zawiadomienia do zainteresowanych jednostek o dokonanych zmianach w planie wydatków oraz budżecie w układzie zadaniowym. Weryfikowanie wprowadzonych zmiany w systemach informatycznych w celu zapewnienia prawidłowego planowania i realizacji budżetu
  • Opracowywanie materiałów i zestawień do projektu budżetu Wojewody Małopolskiego w każdym etapie prac planistycznych w zakresie dochodów i wydatków w celu zapewnienia właściwego poziomu finansowania realizacji zadań. Weryfikowanie sporządzonych projektów planów finansowych. Opracowywanie materiałów do projektu budżetu zadaniowego oraz aktualizacji wieloletniego planu finansowego państwa
  • Sporządzanie materiałów do planu dochodów i wydatków budżetu Wojewody Małopolskiego na podstawie ustawy budżetowej oraz weryfikowanie planów finansowych Wydziałów Urzędu
  • Weryfikowanie otrzymanych miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe oraz dyspozycje przekazania środków w celu zapewnienia właściwego poziomu finansowania zadań
  • Sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją dochodów i wydatków, w tym weryfikowanie projektów umów opracowanych przez Wydziały Urzędu oraz sporządzanie okresowych informacji z wykonania budżetu Wojewody, również w układzie zadaniowym. Dokonywanie analiz wykorzystania środków pochodzących z rezerw budżetu państwa w celu zapewnienia kontroli finansowej w nadzorowanym dziale
  • Sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do Oddziału, zestawień, raportów i innych dokumentów dla Kierownictwa Urzędu i Dyrektora Wydziału


Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy, w tym dyżury- praca w godzinach nadliczbowych w okresach: planistycznych, analitycznych wprowadzaniu zmian w planie wydatków w zakresie dotacji w ustawowo określonych terminach roku budżetowego), kontroli wykonania budżetu przez NIK; zagrożenie korupcją.

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa w celu zastępstwa
Pracownikom oferujemy:
- regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
- bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kosztów udziału w aktywnościach sportowo-rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych), dopłatę do kart sportowych,
- parking dla rowerów,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.

Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie https://bip.malopolska.pl/muw,m,329329,2020.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewódzkie i administracji rządowej w województwie oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • zdolność analitycznego myślenia
  • odpowiedzialność, rzetelność
  • dokładność
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność analizowania danych liczbowych
  • biegła umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • zdolności organizacyjne
  • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Małopolski Urząd Wojewódzki
    Wydział Administracji i Logistyki
    ul. Basztowa 22 (pok. 24)
    31-156 Kraków
    z dopiskiem „oferta pracy”. Prosimy o podawanie w liście motywacyjnym nazwy Oddziału, którego oferta dotyczy oraz oznaczenia stanowiska.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi