Opis stanowiska pracy


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji w zakresie realizacji inwestycji drogowych, budowli przeciwpowodziowych i lotnisk użytku publicznego w Oddziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej I Instancji w Wydziale Infrastruktury

Kraków ul. Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych jako organ pierwszej instancji w zakresie dróg krajowych i wojewódzkich, samodzielne rozpatrywanie złożonych wniosków, przyjmowanie odpowiedniego trybu postępowania, identyfikowanie występujących problemów i proponowanie sposobu rozstrzygnięcia kwestii spornych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w ww. sprawach
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych oraz decyzji o zezwoleniu na realizację lotniska użytku publicznego: samodzielne rozpatrywanie złożonych wniosków, przyjmowanie odpowiedniego trybu postępowania, przedstawianie występujących problemów i propozycji rozstrzygnięć kwestii spornych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w ww. sprawach (w tym w zakresie wniosków o odstępstwo od warunków techniczno-budowlanych)
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji w sprawie pozwolenia na budowę, rozbiórkę lub wykonanie robót budowlanych wraz z wstępną analizą w zakresie przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko, w celu ich wydania inwestorowi (jako organ pierwszej instancji) – z wyłączeniem linii kolejowych, gazociągów i sieci przesyłowych
  • Współpracowanie z innymi organami i instytucjami w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych, w tym m.in. z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w celu zapewnienia udziału społeczeństwa w postępowaniach związanych z ochroną środowiska oraz przygotowywanie i zajmowanie się stroną organizacyjną narad i spotkań z udziałem przedstawicieli jednostek projektowych, wnioskodawców i jednostek samorządu terytorialnego, sporządzając z ich przebiegu protokoły


Warunki pracy

Zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Charakter pracy w rygorystycznie zakreślonym horyzoncie czasowym (niewydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie 90 dni lub decyzji o zezwoleniu na realizację lotniska użytku publicznego w terminie 95 dni – powoduje naliczanie kary w wysokości 500 zł za każdy dzień zwłoki). Prowadzenie postępowań jest związane z bardzo częstym kontaktem ze stronami postępowania, wnioskodawcami i projektantami, co w sytuacji spornych kwestii może generować konfliktowe sytuacje.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie https://bip.malopolska.pl/muw,m,301543,2018.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, geodezja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji architektoniczno- budowlanej lub w projektowaniu zamierzeń budowlanych / doświadczenie związane z projektowaniem, realizacją inwestycji budowlanych– potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo wodne oraz przepisów ustaw w dziedzinie gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznych, czytania map z projektowanym obszarem inwestycji, map z projektami zagospodarowania terenu, map z podziałami nieruchomości, oraz umiejętność oceny ich zawartości
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność, umiejętność argumentowania i asertywność
  • posiadanie wyobraźni przestrzennej
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Małopolski Urząd Wojewódzki
    Wydział Administracji i Logistyki
    ul. Basztowa 22 (pok. 24)
    31-156 Kraków
    z dopiskiem „oferta pracy”. Prosimy o podawanie w liście motywacyjnym nazwy Oddziału, którego oferta dotyczy oraz oznaczenia stanowiska.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi