Opis stanowiska pracy
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw planowania i realizacji budżetu w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału Zdrowia w Wydziale Zdrowia Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Sporządza dyspozycje środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Wydziału Zdrowia.
- Prowadzi obsługę finansową działalności Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych związaną ze sporządzaniem listy wypłat wynagrodzeń i kosztów dojazdu członków komisji oraz rachunków przedłożonych przez powołanych biegłych.
- Przygotowuje do realizacji prawomocne wyroki i ugody sądowe dotyczące rent i odszkodowań związane z działalnością byłych państwowych jednostek budżetowych ochrony zdrowia.
- Przygotowuje wnioski o zmianę w planach w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Zdrowia, aby dostosować plan wydatków do aktualnych potrzeb.
- Przygotowuje miesięczne zapotrzebowania na środki w zakresie planów dysponenta III-go stopnia i dysponenta głównego.
- Monitoruje i rozlicza dotacje udzielone z budżetu Wojewody Śląskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Zdrowia.
- Opracowuje materiały do projektu ustawy budżetowej oraz do ustawy budżetowej obejmującej dochody i wydatki dla zadań nadzorowanych przez Wydział Zdrowia.
- Przygotowuje okresowe analizy i informacje z wykonania budżetu Wojewody Śląskiego w zakresie zadań nadzorowanych przez Wydział Zdrowia.
Warunki pracy Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na III piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostkami im podległymi celem udzielania informacji dotyczących planowania, zmian w planach dotacji, ustalania nadwyżek i niedoborów, przekazywania dotacji, pozyskiwania informacji i udzielania pomocy w zakresie interpretacji przepisów prawa dotyczących wydatkowania środków publicznych, a także z pracownikami organów centralnych celem udzielania informacji dotyczących realizowanych zadań.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
- wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
- w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
- informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
- oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
- dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
- Przewidywany termin zatrudnienia na zastępstwo - do września 2024 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe lub wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość ustaw: o finansach publicznych (dział III), o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość rozporządzenia Ministerstwa Finansów ws. szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (dział I i IV)
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówCV i list motywacyjnyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału Zdrowia (na zastępstwo) w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnejDokumenty należy złożyć do: 2021-05-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@katowice.uw.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 76989/19.04.2021
lub w formie papierowej na adres:
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania i realizacji budżetu w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału Zdrowia” (na zastępstwo)
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki udostępnione w Internecie nie będą pobierane