Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/12/2019.

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków do spraw ochrony zabytków nieruchomych Delegatura WUOZ w Zamościu

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie, ul.Archidiakońska 4 , 20-113 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie działań administracyjnych w zakresie oceny stanu zachowania i użytkowania zabytkow oraz prac i robót prowadzonych w zabytkach nieruchomych
  • opracowywanie zaleceń konserwatorskich, orzeczeń administracyjnych , opinii, wniosków
  • przygotowywanie decyzji dotyczących zabytków nieruchomych
  • wwspółpraca w zakresie przygotowywania decyzji nakładających kary pieniężne na posiadaczy i właścicieli zabytku za uszkodzenie, zniszczenie i zagrożenie zabytku


Warunki pracy

praca w urzędzie, wyjazdy w teren

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względem na płeć, wiek,niepełnosprawność, przekonania, przynależność, inne cechy prawnie chronione

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe mgr historii sztuki , architekt

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry