Numer oferty: StPr/25/0930
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zasadą konkurencyjności, lub zgodnie z wewnętrznymi regulacjami), w tym:
a) konsultacje, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za opisanie i ustalenie wartości przedmiotu zamówienia oraz z obsługą prawną Urzędu w zakresie przygotowania wzoru umowy w trakcie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowanie na podstawie wniosku
o wszczęcie postępowania, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania,
b) publikacja / przesyłanie wszelkich informacji dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia,
c) przygotowywanie / przesłanie wszelkiej korespondencji w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówieni,.
d) przygotowywanie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
(jeżeli jest wymagany),
2) rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składanych przez wydziały, referaty, biura- prowadzenie rejestru postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3) dokument poświadczający wykształcenie oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,5) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, 6) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,7) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych. Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Termin: 2025-07-22Sposób, miejsce:Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Ostródzie , na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA.lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.