#

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

Urząd Miejski w Ostródzie

Ostróda, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0930


Obowiązki:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zasadą konkurencyjności, lub zgodnie z wewnętrznymi regulacjami), w tym:
a) konsultacje, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za opisanie i ustalenie wartości przedmiotu zamówienia oraz z obsługą prawną Urzędu w zakresie przygotowania wzoru umowy w trakcie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowanie na podstawie wniosku
o wszczęcie postępowania, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania,
b) publikacja / przesyłanie wszelkich informacji dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia,
c) przygotowywanie / przesłanie wszelkiej korespondencji w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówieni,.
d) przygotowywanie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
(jeżeli jest wymagany),
2) rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składanych przez wydziały, referaty, biura- prowadzenie rejestru postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1)obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)wykształcenie średnie lub wyższe,5)w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy,6)w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy,7)nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1)doświadczenie w pracy w administracji publicznej,2)znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych (oraz aktów wykonawczych do ustawy), o finansach publicznych, Kodeks Cywilny, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych,3)doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zasadą w konkurencyjności, zwolnionych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych),4)umiejętności: stosowanie właściwych aktów prawnych, stosownie do zajmowanego stanowiska i wykorzystanie ich w praktyce, umiejętność argumentowania, obsługa komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel),5)cechy osobowe: odpowiedzialność, bezstronność, samodzielność, komunikatywność, zdolność organizacji pracy własnej.


Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3) dokument poświadczający wykształcenie oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,5) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, 6) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,7) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych. Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Termin: 2025-07-22Sposób, miejsce:Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Ostródzie , na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA.lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi