Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0929


Obowiązki:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich,
2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych,
3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych,
4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,
5) tworzenie dokumentacji przetargowej,
6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,
7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań
remontowych i inwestycyjnych Gminy,
8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,
9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem,
10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1)obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)wykształcenie średnie lub wyższe,5)w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy,6)nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1)doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,2)wykształcenie wyższe lub techniczne ( preferowane o specjalności budownictwo), mile widziane uprawnienia budowlane,3)podstawowa znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,4)znajomość obsługi programów komputerowych: pakietów biurowych (w szczególnościexcel, word, outlook), mile wiadziana znajomość programów typu autocad, norma,5)umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność,6)prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3) dokument poświadczający wykształcenie oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,7) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,8) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe, 9) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,10) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danychosobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:a.Termin: 2025-07-22b. Sposób, miejsce:Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Ostródzie , na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA.lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi