Numer oferty: StPr/25/0929
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich,
2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych,
3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych,
4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,
5) tworzenie dokumentacji przetargowej,
6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,
7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań
remontowych i inwestycyjnych Gminy,
8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,
9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem,
10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3) dokument poświadczający wykształcenie oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,7) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,8) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe, 9) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,10) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danychosobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:a.Termin: 2025-07-22b. Sposób, miejsce:Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Ostródzie , na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA.lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.