Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0892


Obowiązki:

1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty.
2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie szkół i placówek w zakresie realizowanych zadań oraz rozliczanie otrzymywanych dotacji w tym zakresie.
3. Rozliczanie dotacji otrzymywanej przez Powiat Ostródzki na funkcjonowanie Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej.
4. Koordynowanie naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych.
5. Analiza i przygotowanie do zatwierdzania arkuszy organizacji: Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miłakowie oraz Zespołu Placówek Pedagogicznych w Ostródzie.
6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem potrzeb oświatowych dla specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i Zespołu Placówek Pedagogicznych.
7. Kontrole prawidłowości danych wykazywanych w Systemie Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki oświatowe.
8. Prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za pobyt i wyżywieniem wychowanków w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.
9. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem indywidualnym uczniów.
10. Opracowywanie materiałów do corocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.
11. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem boiska Orlik oraz realizacja projektów Ministerstwa Sportu i Turystyki dla uczniów i mieszkańców powiatu.
12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Biblioteki Multimedialnej Powiatu Ostródzkiego Przystań z Kulturą.
13. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty Ostródzkiego w zakresie wynikającym z przepisów prawa oświatowego, w ramach realizowanego zakresu czynności.
14. Przygotowywanie materiałów dla Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu w Ostródzie zgodnie z realizowanym zakresem czynności.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5. Wykształcenie wyższe administracyjne.6. Co najmniej 5 staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel), programów:- iArkusz Progman,- z zakresu naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych,- System Informacji Oświatowej,- umiejętność pracy w generatorach wniosków i sprawozdań w ramach różnych projektów, programów i przedsięwzięć.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość:- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo Oświatowe- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,- ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela.- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania oświaty.3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.4. Umiejętność pracy w zespole.Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.


Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.2. Życiorys ( cv ).3. List motywacyjny.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.7. W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2024 r., poz. 1135) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.277 z późn. zm.).Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 21 lipca 2025 r. do godziny 14:00.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.powiat.ostroda.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi