Opis stanowiska pracy
Inside Sales Representative z językiem niemieckim
Warszawa
NR REF.: 1192456
Dla naszego klienta, firme przodującej w rozwiązaniach z obszaru IT, poszukujemy proaktywnych osób mówiących płynnie po niemiecku, z poprzednim doświadczeniem w sprzedaży, na stanowisko
Inside Sales Representative.Do Twoich zadań należeć będzie: - Sprzedaż produktów i usług w przydzielonym regionie w języku niemieckim, głównie za pośrednictwem telefonu
- Współpraca z zespołem sprzedaży i partnerami, budowanie relacji z klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz paca z już istniejącymi klientami
- Tworzenie lejka sprzedażowego i finalizowanie procesu sprzedaży
- Regularne przygotowywanie wycen, rabatów oraz wykonywanie prac administracyjnych
Idealna osoba na to stanowisko:- Mówi płynnie w języku niemieckim (min. B2) i angielskim (min. B1)
- Czuje się pewnie i komfortowo w sprzedaży
- Posiada poprzednie doświadczenie w sprzedaży, "can-do attitude", proaktywne podejście i umiejętność budowania relacji z klientami
- Czuje się dobrze w dynamicznym środowisku pracy, chętnie podchodzi do nowych wyzwań
- Wiedza z obszaru IT oraz umiejętność użycia Salesforce39a będzie plusem
Dla Ciebie:- Atrakcyjne wynagrodzenie, umowa o pracę
- Hybrydowy model pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, praca w międzynarodowym zespole
- Pakiet benefitów
- Wsparcie we wdrożeniu, różnorodne szkolenia, konwersacje z native speakerami
Aplikuj już dziś wysyłając aktualne CV w języku angielskim!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi