Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2019.

Inside Sales – German Market (Future Team Leader)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Inside Sales – German Market (Future Team Leader)
Warszawa
NR REF.: 1128422


Twoja następna firma
Nasz Klient to prężnie rozwijająca się marka z branży technologicznej. Jest to lider w swojej technologii o wysokich standardach i działalności na rynku Europejskim, Amerykańskim oraz Australijskim.


Twoje następne stanowisko
Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby zainteresowanej objęciem stanowiska Inside Sales – German Market (Future Team Leader). Poszukiwany Kandydat odpowiadać będzie za pozyskiwanie klientów na rynku Niemieckim, współpracę bezpośrednio z działem sprzedaży oraz marketingu, udzielanie informacji dotyczących korzyści wynikających z rozwiązań firmy a także budowanie stałych relacji z obecnymi oraz przyszłymi klientami

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znające język niemiecki i angielski na poziomie bardzo dobrym. Kandydat powinien posiadać kompetencje w prowadzeniu zespołu oraz mieć indywidualne podejście do każdego klienta, praktyczna znajomość programu SaleForce oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i prezentacji będą dodatkowym atutem.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje umowę o pracę, bądź kontrakt B2B. Pracodawca zapewnia również prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, owocowe dni i dobrą kawę a także możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry