Opis stanowiska pracy

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Wsparcie informatyczne dla użytkowników końcowych;
  • Przygotowywanie, konfigurowanie, wydawanie i instalowanie sprzętu komputerowego oraz peryferiów;
  • Instalacja i aktualizacja oprogramowania;
  • Przyjmowanie, analizowanie i realizowanie zgłoszeń;
  • Komunikacja z serwisami technicznymi przy zgłoszeniach realizowanych przez firmy trzecie;
  • Rzetelne prowadzenie dokumentacji i rejestrów dotyczących bieżącej obsługi użytkowników, w szczególności wniosków i protokołów, zgodnie z ustalonymi procesami i procedurami;
  • Regularne zapoznawanie się i uzupełnianie bazy wiedzy prowadzonej w ramach HelpDesk;
  • Udzielanie informacji użytkownikom końcowym o przyjętych procesach i ścieżkach postępowania z obszaru IT, szczególnie w procesie obiegu sprzętu i instalacji oprogramowania.

Wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie;
  • Minimum 2 lata doświadczenia w IT HelpDesk przy wsparciu użytkownika końcowego;
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows od strony administracyjnej i użytkowej, w tym diagnostyki i konfiguracji;
  • Znajomość oprogramowania z rodziny MS Office w zakresie umożlwiającym pomoc użytkownikom;
  • Podstawowa wiedza z zakresu:

a. bezpieczeństwa IT;

b. sieci teleinformatycznych;

c. ActiveDirectory.

  • Znajomość sprzętu IT, akcesoriów i peryferiów;
  • Umiejętność stosowania w praktyce dokumentacji technicznych;
  • Samodzielność w zdobywaniu informacji i inicjatywa w działaniu;
  • Umiejętność tworzenia procedur i opisywania procesów;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w szczególności w nawiązywaniu dobrych relacji z użytkownikami i współpracownikami;
  • Doświadczenie w pracy z trudnym klientem;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Zorientowanie na szczegóły;
  • Nastawienie na wynik;
  • Niekaralność.

Dodatkowe atuty:

  • język angielski;
  • umiejętność pisania skryptów w środowisku Windows;
  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux.

Oferujemy:

  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
  • Pracę w prestiżowej instytucji;
  • Szkolenia.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 27.05.2018 r.

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - ERP

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi