Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/09/2018.

HR Recruitment Specialist

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Recruitment Specialist
Warszawa
NR REF.: 1109368


Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowa firma, które prężnie rozwija się na rynku polskim.

Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku HR Recruiting Specialist odpowiedzialna będzie za ocenę realnych potrzeb rekrutacyjnych i rekrutację pracowników. Do głównych zadań kandydata/-ki należy: odpowiedzialność za cały proces rekrutacyjny (aktywne wyszukiwanie kandydatów, pisanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja CV, przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych, feedback dla kandydatów, przygotowywanie umów dla kandydatów), wprowadzanie nowych pracowników do firmy. Osoba ta będzie angażować się w działania Employer Brandingowe organizacji, wspierać pracowników w zakresie HR.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia min. 3 lata zdobytego na podobnym stanowisku, płynnego języka angielskiego (warunek konieczny), wykształcenia wyższego. Dużym atutem będzie umiejętność obsługi systemów HR (SuccessFactors i SAP). Poszukujemy osoby zaangażowane w pracę, o wysokich zdolnościach interpersonalnych i komunikacyjnych, które są proaktywne i nie boją się wyzwań. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Szczególnie do aplikacji zapraszamy osoby, które posiadają doświadczenie w rekrutacji SSC/BPO.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport oraz pracę w firmie w centrum miasta.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry