Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/07/2019.

HR & Payroll Specialist with French language

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

 Key facts about the role:

  • Global American company
  • Office near the city center
  • Supporting French – speaking clients
HR & Payroll Specialist with French languageMiejsce pracy: Warszawa

 Main tasks:

  • Responsible for end – to – end payroll processes (transaction processing , reconciliation and reporting)
  • Entering payroll data into HR systems, such as new hire’s data, promotions, terminations, Time and Attendance, etc.
  • Responding to payroll queries from HR/employees/external auditors/vendor
  • Building close working relationship with the Total Rewards team, HR Strategic Business Partners and other strategic partners
  • Participating in improvement processes

 

 

 Requirements:

  • 1 – 2 years of experience in an international environment, preferably in SSC/BPO sector
  • Fluent English and French language
  • Very good command of MS Office, especially MS Excel
  • Strong analytical skills

 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry