Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/04/2020.

HR operations Specialist

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR operations Specialist
Warszawa
NR REF.: 1131747

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży chemicznej, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Operations Specialist (6 miesięcy)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór i koordynację nad administracją personalną pracowników w obszarze EMEA.Do głównych zadań będzie należało wsparcie procesów HR przyjmowanie i analiza zapytań z zakresu kadrowo- płacowego, ewidencja i weryfikacja czasu pracy pracowników przygotowywanie raportów z zakresu kadr i płac.Dodatkowo HR Operations Specialist będzie odpowiedzialny za kontakt z menadżerami i pracownikami w zakresie wykonywanych zadań, realizację polityki personalnej oraz raportowanie działań wyników pracy.

Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w obszarze kadr, znajomości przepisów prawa pracy, znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanymoraz obsługi programów pakietu MS Office. Dodatkowo Kandydatów powinna wyróżniać wielozadaniowość, doskonała organizacja oraz umiejętność pracy w zespole. Mile widziane będzie doświadczenie zawodowe w firmie z obszaru SSC.

Uwaga: praca na okres 6 miesięcy

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz współpracę w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Lokalizacja: Warszawa, Mokotów

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry