HR Manager
Osoba będzie współpracować bezpośrednio z Prezesem oraz Top Managementem spółki. Głównymi zadaniami kandydata będzie stworzenie od podstaw modelu onboarding, rozwój, szkolenia oraz oceny pracownicze jak również cały element zarządzania kapitałem ludzkim w spółce (zaangażowanie, relacje, rekrutacja). Wyselekcjonowana osoba przejmie aspekty kadrowe od Dyrektora Finansowego i będzie współpracować z zewnętrznym payrollem.
Jest to w pełni samodzielna rola dla osoby z postawą „can do" oraz „hands on" dla kandydatów z paroletnim doświadczeniem w zakresie obowiązków HRowych, którzy lubią dynamiczne, nieustrukturyzowane środowisko pracy i chcą wziąć udział w budowie organizacji, która ma już bardzo solidne fundamenty. Ogromnym atutem będzie doświadczenie w branży szeroko rozumianego Real Estate (nieruchomości) również w agencjach rekrutacyjnych w tym obszarze.
Informacje o kliencie
Dla Naszego Klienta międzynarodowej spółki z branży nieruchomości, z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy mocno zaangażowanej osoby, która weźmie udział w budowaniu procesów i procedur HRowych w szybko rosnącej spółce na stanowisku HR Manager w Centrum Warszawy.
Opis stanowiska
* Zaprojektowanie i wdrożenie pomysłów z zakresu HR,
* Przygotowanie i wdrożenie procesu onboardingu nowych pracowników,
* Zebranie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych oraz ułożenie planu i rozwiązań w tym zakresie,
* Odpowiedzialność za stworzenie systemu oraz przeprowadzenie ocen pracowniczych,
* Zapewnieniem prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych w dedykowanych obszarach biznesowych,
* Rekomendowaniem rozwiązań z zakresu HR w odpowiedzi na bieżące potrzeby biznesowe,
* Identyfikacja ryzyk i potrzeb usprawnienia procesów. Projektowanie i prowadzenie inicjatyw mających na celu poprawę efektywności,
* Prowadzenie projektów rekrutacyjnych we współpracy z agencjami jak również we własnym zakresie,
* Koordynacją i prowadzeniem projektów z obszaru badania zaangażowania pracowników,
* Udział w spotkaniach Top Managementu oraz bycie biznes partnerem dla Szefów Działów,
* Współpraca z zewnętrznym dostarczycielem usługi payrollowej, kontrola listy płac,
* Udział i współpraca przy tworzeniu budżetu na kolejne lata,
* Analiza i optymalizacja z zakresu comp&ben,
Profil kandydata
* Wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
* Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym/ zbliżonym stanowisku (HR Business Partner, HR Manager, HR Generalist etc), najlepiej w branży nieruchomości (również z zakresu agencji rekrutacyjnych),
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
* Mile widziana znajomość rynku nieruchomości,
* Otwartość na wyzwania, samodzielność w pracy i działaniu,
* Duża otwartość na nowości a zarazem wrażliwość na dane poufne,
* Chęć stworzenia czegoś od podstaw i pracy operacyjnej,
* Samodzielność w działaniu, inicjatywa w zakresie proponowania rozwiązań,
* Pozytywne nastawienie i chęć dołączenia do spółki zorientowanej na rezultat.
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, pełną samodzielność i możliwość wpływu na decyzję, współpracę na zasadach B2B, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz bonus.
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More