Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2019.

HR Manager

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Manager
Warszawa
NR REF.: 1115878

Lokalizacja: okolice Pruszkowa

Twoja następna firma

Dla naszego klienta, dynamicznej rozwijającej się firmy produkcyjno-dystrybucyjnej, z branży technologicznej, poszukujemy obecnie doświadczonych i zmotywowanych kandydatów do nowej roli na stanowisko HR Managera.

Twoje następne stanowisko

Osoba na stanowisku HR Managera pełniła funkcji doradczej dla Zarządu i Menadżerów w odniesieniu do wszelkich zagadnień z obszaru zasobów ludzkich, weryfikacja, stworzenie i wdrożenie procedur z zakresu miękkiego HR, przeprowadzanie ankiet oraz ocen pracowniczych, rozwój pracowników, awansowania, metod motywowania i premiowania pracowników. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych oraz za wdrożenie nowych rozwiązań z zakresu Employer Brandingu, a także współpracę z partnerskimi uczelniami wyższymi. Kandydat będzie odpowiedzialny za moderowanie współpracy pomiędzy Zarządem a Radą Pracowników, będzie pełnił nadzór nad programem poleceń pracowniczych oraz nad zakładką kariera na stronie internetowej. Kandydat na tym stanowisku będzie odpowiedzialny również za realizację polityki RODO, w obszarze rekrutacji i współpracy z firmami partnerskim oraz będzie zajmował się administrowanie systemem benefitów oraz będzie pełnił nadzór nad dokumentacją HR (na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych).

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia), około 6-8 lat pracy w obszarze HR, w tym 2 lata w zarządzaniu ludźmi. Stanowisko jest aktualnie samodzielne, raportujące do Prezesa. Istnieje perspektywa rozwoju zespołu. Ważnym atutem będzie doświadczenie w firmie produkcyjnej, a szczególnie w branży technologicznej. Idealny Kandydat powinien posiadać dobrą znajomość prawa pracy oraz bardzo dobrą znajomość obsługi MS Office. Znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie dobrym. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, samodzielnej, otwartej na nowe doświadczenia i wyzwania, zainteresowanej kreowaniem nowych rozwiązań w organizacji.

Co zyskujesz?

Nasz klient oferuje bezpośrednią współpracę z Zarządem w kreowaniu wizji i celów polityki personalnej organizacji oraz dużą samodzielność działania. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne benefity oraz przyjazną atmosferę pracy. Co powinieneś zrobić?

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry