Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/06/2021.

Opis stanowiska pracy

HR Generalist
Warszawa
NR REF.: 1149227

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży ubezpieczeniowej, zarządzania ryzykiem poszukujemy Osoby, która będzie pełnić rolę:

HR Generalist

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać procesy strategii personalnej zachodzące w wewnętrznej strukturze organizacji od strony formalnej.

Kluczowe obowiązki będą obejmować: codzienną współpracę z pracownikami, odpowiadanie na ich potrzeby oraz zapytania, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, procesowanie dokumentów (m.in. zwolnień lekarskich, nieobecności, zastępstw, urlopów), współpracy w zakresie rozliczania czasu pracy, przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, zarządzanie codziennym kontaktem z pracownikami w kwestiach administracyjnych, kadrowych, aktualizowanie oraz utrzymywanie ewidencji systemu HR (Workday) o informacje dotyczące pracowników. Bezpośrednim dostawcą – klientem będzie dział finansowy.

Do aplikowania zapraszamy Kandydatów posiadajacych minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+ / C1), która pozwoli na swobodne porozumiewanie się z menadżerami z Wielkiej Brytanii oraz znajomości prawa pracy. Znajomość programu Workday będzie dodatkowym atutem. Poszukujemy Osób asertywnych, samodzielnych, potrafiących dobrze organizować swój czas pracy oraz skrupulatnych.

Oferujemy pracę w miedzynardowym zespole o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferta dotyczy zatrudnienia na okres 6 miesięcy z ewentualną możliwością stałej współpracy oraz rozwoju w strukturze firmy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry