W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Business Partner (start up)
Miejsce pracy: KatowiceNaszym Klientem jest amerykańska firma działająca w branży usług medycznych, która zainwestowała w stworzenie centrum obsługi klienta a na lokalizacje wybrała Katowice.
Do nowopowstałych struktur poszukujemy osoby na stanowisko HR Business Partnera.
Główne zadania na stanowisku w początkowej fazie funkcjonowania organizacji:
- stworzenie struktur i procedur HR,
- wsparcie dyrektora w organizacji funkcjonowania nowej jednostki,
- administracja i zarządzanie procesami związanymi z zatrudnianiem,
- zaangażowanie w rekrutacje nowych pracowników,
- współpraca z osobą dedykowaną sprawom płacowym.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze HR na samodzielnym stanowisku,
- biegłość w języku angielskim,
- praktyczna znajomość prawa pracy,
- samodzielność w podejmowaniu działań i decyzji,
- doświadczenie w pracy w środowisku start-up będzie dużym atutem.
Korzyści:
- możliwość budowania działu HR, tworzenia struktur i polityki personalnej,
- realny wpływ na kształt nowostworzonej organizacji,
- swobodny dostęp do pracy zdalnej.