W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Administrator
Miejsce pracy: KrakówCurrently for our Client the American enterprise, the global leader in consulting and program management we are looking for: HR Administrator.
Responsibilities:
- Supporting HR administration, creating records in the system, managing requests
- Providing help for employees to navigate in the system
- Coordinating formalities connected to employment in the SAP system
- Providing clarifications and guidance on HR policies, procedures and processes
- Resolving problems of employees
- Cooperation with Managers
Requirements:
- Min. 1 year of experience in administrative tasks in HR sector
- Very good knowledge of English (written and spoken) is essential
- Good command of MS Office suite (especially Outlook, Word, Excel)
- Knowledge of SAP
- Time management and organizational skills
- Good interpersonal and social skills
Benefits:
- Competitive salary and benefit package
- Excellent working and team atmosphere
- Career path opportunities
- Initial temporary contract with possibility of extended