#

HR Administration with French

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

HR Administration with French

Lokalizacja: Warszawa

Responsibilities:

    • Respond to inquiries related to administrative procedures and coordinate HR administrative tasks
    • Provide support to the employees and serve as an information source for them – answer various questions via email and phone
    • Resolve employee and HR needs
    • Ensure that documents and employee requests meet the policy for each process
    • Understand and use HR systems such as Workday and the Employee Portal including Self Service, Knowledge Base and Case Management

Requirements:

    • 2/3 years of experience in HR Administration/Payroll position
    • Knowledge of HR functions and operations such as data/compensation/benefits administration
    • Fluency in English and French
    • Customer Service skills
    • Proactive approach
    • Excellent work organization
    • Problem solving skills

 

Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi