W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Administration Specialist with French language - new SSC
Miejsce pracy: PoznańOur Client is an international SSC, well known and stable organisation looking for an enthusiastic and motivated candidates for a position of HR Administration Specialist with French language.
You will be responsible for:
- preparing and conducting personnel documentation, working with data, entring them into a system
- cooperating with foreign departments especially in France
- preparing data in the area of personnel administration
Requirements:
- Bachelor / Master Degree
- knowledge of English and French languages at an advanced level
- willingness to develop within HR administration area
- good knowledge of MS Office
- communicative person, willing to develop, open for new challenges, motivated
Benefits:
- friendly and attractive work environment
- possibility to develop and growth within the company
- cooperation on international level
- good localization
- an attractive benefits system