Hays Poland

Helpdesk

Warszawa
Helpdesk
Warszawa
NR REF.: 1124109

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty.

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Helpdesk

Lokalizacja: Warszawa
Realizacja: współpraca długofalowa B2B
Stawka: 4000-5000 PLN netto+ vat


Zadania:
  • Zajmowanie się utrzymaniem I linii wsparcia na lokalnym środowisku
  • Wspieranie oraz realizacja zagranicznych ticketów oraz stały kontakt telefoniczny i mailowy
  • Rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych
  • Wsparcie procesu zarządzania problemami,
  • Rozwój i utrzymanie aktualności bazy wiedzy


Wymagania:
  • Zajmowanie się utrzymaniem I linii wsparcia, bądź w innych obszarach IT/Telco
  • Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym (Open Office, MS Office)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności w działaniu
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)


Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport
  • Współpraca w oparciu o B2B
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi