HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Help Desk
*Zatrudnienie tymczasowe na okres 3 miesięcy!
*Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin!
Numer Referencyjny: HDC/10/2017
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Zakres obowiązków:
• Informowanie użytkowników globalnego intranetu o ich loginach i hasłach;
• Resetowanie haseł;
• Pomoc w podstawowym zakresie w poruszaniu się po nowym intranecie;
• Przekierowywanie zgłoszeń do tzw. 2 i 3 linii wsparcia.
Wymagania:
• Znajomość angielskiego (poziom komunikatywny);
• Mile widziane doświadczenie w Call Center;
• Dodatkowym atutem będzie znajomość któregoś z języków skandynawskich: szwedzkiego, duńskiego lub norweskiego
Oferujemy:
• Praca czasowa na okres 3 miesięcy;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
• Wynagrodzenie w wysokości 17zł brutto/h;
• Pracę od poniedziałku do piątku po 8h dziennie lub w mniejszym wymiarze godzin - do ustalenia.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".