#

Head of Customer Service Operations

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Head of Customer Service Operations

Miejsce pracy: Poznań
4-6-58822

For our Client, new SSC in Poznań we are searching for Head of Sales Support Team.

As a Head of Sales Support Team you will be responsible for building the team of 100 FTE supporting local sales teams from the Europe. You will report directly to Head of SSC.

Responsibilities:
- Overall responsibility for managing the team, meeting customer expectations towards quality and costs and meeting – if not – exceeding customer satisfaction targets
- Manage Team Leads covering one or multiple markets
- Manage internal customers & report achievements against targets
- Develop and efficiencies and improvements within the organization
- Transition of new markets / countries into the SSC
- Support to build up local country sales back office processes in SSC
- Ensure readiness during transition from SSC side

Requirements:
- Strong experience in leading large SSCs/ BPOs team (> 12-15 years). Experience in a Customer Service field.
- Fluent English and Polish, good German - is a must.
- Leadership experience for > 50 employees
- Experience in process migration
- Ability to share a clear vision and inspire others
- Strategic mindset with proven, international stakeholder management expertise and good networking skills
- Strong track record of leading and coaching large teams
- Excellent people management skills
- Customer and quality centric mindset
- Solution focused – acts ‘customer first in perfect execution’

Benefits:
- Interesting professional challenges in a dynamic, fast paced organisation
- Opportunity for professional development in an international environment
- Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
- Attractive remuneration and benefit package

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi