
Obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi klientami na rynku polskim.
- Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do ich wymagań.
- Negocjacje warunków handlowych i zawieranie umów sprzedaży.
- Monitorowanie rynku i konkurencji, raportowanie wyników i trendów.
- Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży i realizację celów biznesowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku handlowca lub specjalisty ds. zakupów
- Znajomość rynku automotive w Polsce oraz aktualnych trendów w tej branży.
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami oraz negocjacji handlowych.
- Samodzielność, zaangażowanie.
Oferujemy:
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
- Przyjazne i profesjonalne środowisko pracy.
Jeśli jesteś gotów(-a) na nowe wyzwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres email: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
