Opis stanowiska pracy
Group Product Manager Rx
Warszawa
NR REF.: 1192527
Dla naszego klienta — dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej, która stawia na dostarczanie pacjentom bezpiecznych i skutecznych leków, spełniających najwyższe standardy jakości. Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Grupy Produktów RX.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowych oraz tworzenie brand planów i taktyk operacyjnych dla zarządzanego portfela produktów.
- Zarządzanie cyklem życia produktów i wprowadzanie nowych preparatów na rynek.
- Kierowanie małym zespołem — od Koordynatora ds. Marketingu do Kierownika Produktu
- Współpraca z działami badań i rozwoju, sprzedaży oraz prawnym.
- Analiza oraz optymalizacja P&L kategorii/marki, przygotowywanie biznesplanów i prognoz finansowych.
- Monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji i potrzeb pacjentów.
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym.
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla przedstawicieli medycznych.
- Współpraca z przedstawicielami środowiska medycznego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: farmacja, medycyna, biotechnologia, zarządzanie, marketing).
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku seniora w dziale marketingu w branży farmaceutycznej, w obszarze RX lub OTC
- Mile widziane pierwsze doświadczenia w zarządzaniu zespołami, zdobyte poprzez współpracę międzydziałową, prowadzenie projektów cross-funkcyjnych lub koordynację zespołów projektowych – bezpośrednie zarządzanie zespołem nie jest wymagane, jednak chęć rozwoju w tym zakresie jest kluczowa.
- Dobra znajomość rynku farmaceutycznego oraz regulacji prawnych dotyczących promocji leków.
- Umiejętność analizy danych rynkowych oraz przygotowywania strategii produktowych.
- Umiejętność definiowania i monitorowania KPI.
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i osiągania celów.
- Kreatywność, zdolność strategicznego myślenia i planowania.
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.
Oferujemy:
- Pakiet benefisów (samochód służbowy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia oraz system premiowy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój