Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw obsługi administracyjno - prawnej związanej z prawem do lokalu mieszkalnego w Wydziale Inwestycji i Remontów

35-036 Rzeszów ul. Dąbrowskiego 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rozpatruje odwołania od decyzji organu I instancji (Komendantów Miejskich, Powiatowych), przeprowadza całą procedurę administracyjną i przygotowuje decyzje administracyjne w sprawach przyznawania pomocy finansowej oraz równoważników pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego oraz decyzji przyznających, odmawiających przyznania do lokalu mieszkalnego oraz opróżnieniu przyznanego lokalu mieszkalnego (kwater tymczasowych)
  • Przygotowuje decyzje oraz całość dokumentów związanych z przyznaniem, cofaniem lub zwrotem równoważników pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego dla policjantów KWP, OPP, SPKP, LK a także weryfikuje pod względem merytorycznym i finansowym ww. równoważniki pieniężne dla policjantów KMP, KPP oraz sporządza listy wypłat dla policjantów garnizonu podkarpackiego, CBŚP, CBZC w programie SWOP
  • Przygotowuje decyzje o przydziale i opróżnieniu lokali mieszkalnych, kwater tymczasowych oraz przygotowuje dokumenty mieszkaniowe potrzebne do wszczęcia procedury administracyjnej wymeldowania z urzędu osoby nieuprawnionej
  • Prowadzi ewidencję funkcjonariuszy oraz rejestry świadczeń związanych z gospodarką mieszkaniową oraz nanosi zmiany w kartotekach i teczkach osobowych
  • Prowadzi szkolenia i udziela fachowej pomocy oraz kontroluje pracowników podległych jednostek z zakresu przyznawania świadczeń związanych z prawem do lokalu mieszkalnego (przyznawaniem pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, równoważników pieniężnych za brak i remont lokalu mieszkalnego)
  • Przyjmuje strony policjantów oraz osoby spoza resortu
  • Planuje, ewidencjonuje comiesięczne zapotrzebowanie na wydatki budżetowe na świadczenia z zakresu gospodarki mieszkaniowej tj. pomocy finansowej, równoważników pieniężnych za remont i brak lokalu mieszkalnego dla garnizonu podkarpackiego


Warunki pracy


  • Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • List motywacyjny podpisz odręcznie.

  • Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce, interpretacji przepisów
  • Umiejętność rozwiazywania problemów, umiejętności negocjacyjne, komunikatywność
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z obsługi programu SWOP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr i Szkolenia KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi