Opis stanowiska pracy
     Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
 główny specjalista do spraw bezpieczeństwa ruchu drogowego i  zarządzania ruchem w Wydziale Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Zarządzania Ruchem w Oddziale GDDKiA w Rzeszowie 35-959 Rzeszów ul. Legionów 20
 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Koordynuje, sprawdza, weryfikuje, opiniuje, analizuje i konsultuje projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu; rozpatruje poprawność projektów zgodnie z obowiązującymi wymogami, uzgadnia projekty w różnych stadiach dokumentacji w celu właściwego projektowania zmian organizacji ruchu w ramach działań związanych z realizacją programów rządowych
 - Kontroluje oraz analizuje stan organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg; bierze udział w odbiorach oznakowania dróg 
 - Koordynuje planowanie i realizuje zadania programu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego 
 - Zapobiega powstawaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i współpracuje przy wprowadzaniu ograniczenia w ruchu bądź przy zamykaniu dróg dla ruchu w wypadkach kiedy wymaga tego stan techniczny drogi lub mostu 
 - Realizuje procedury audytu  i ocen bezpieczeństwa ruchu drogowego 
 - Prowadzi i analizuje bazy danych o wypadkach drogowych 
 - Realizuje zadania określone w przepisach rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem
 - Prowadzi i wykonuje zadania związane z Krajowym Systemem Zarzadzania Ruchem 
 
 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
- krajowe  wyjazdy służbowe.
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-   praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
-   budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-   praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
 
 Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
 - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
 Wymagania związane ze stanowiskiem pracy  niezbędne wykształcenie: wyższe inżynierskie w zakresie budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego lub transportu
 doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata  doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania ruchem lub zarządzania drogami lub budowy dróg lub projektowania dróg lub inne związane z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu
 pozostałe wymagania niezbędne: - prawo jazdy kat. B
 - znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym
 - Praktyczna znajomość pakietu MS-Office
 - kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
 wymagania dodatkowe - kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu, z zakresu audytu BRD
 - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 - umiejętność obsługi graficznych programów komputerowych
 
 Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
 - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
 - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
 - oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
 - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
 - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracydokumenty potwierdzające ewentualne spełnianie pozostałych wymagańDokumenty należy złożyć do: 2021-08-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
 Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów (z dopiskiem główny specjalista ds. brd)
lub pocztą elektroniczną na adres rzeszow.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia