Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w mieście Radomiu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy do spraw księgowo - kadrowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w m. Radomiu

26-616 Radom ul. Wjazdowa 4A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • Prowadzenie rachunkowości jednostki, pełna obsługa finansowo-kadrowa jednostki
  • Obsługa kadrowa i płacowa jednostki
  • Sporządzanie panów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej
  • Sporządzenie bilansu rocznego rachunku zysków i strat , zestawienia zmian w funduszu jednostki
  • Przygotowanie rocznego planu finansowego jednostki
  • Współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowania kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • Bieżąca kontrola dyscypliny budżetowej w obsługiwanej jednostce w zakresie realizowanego budżetu
  • Przygotowanie zapotrzebowania jednostki na środki
  • Ewidencja i rozliczenie zaangażowania wydatków budżetowych
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczenia inwentaryzacji majątku jednostki
  • Rozliczenie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP
  • Współpraca z PINB w zakresie okresowych ocen członków k.s.c. wartościowania stanowisk pracy
  • Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidziane ustawą
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanymi, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa
  • Prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy
  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych


Warunki pracy


  • Praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej

  • Praca przy monitorze komputerowym

  • Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych

  • Biuro inspektoratu znajduje się na I piętrze, brak windy, brak dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie ukończone policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ukończone ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; lub jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; lub posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów rachunkowych
  • Doświadczenie zawodowe: 6 lat w księgowości
  • Ma pełną zdolność do czynności prawnych
  • Znajomość przepisów prawa związanych ze specyfiką pracy na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej a w szczególności w zakresie : ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, znajomość rozporządzeń MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych oraz w sprawie sprawozdawczości budżetowej ) prawa pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów księgowych, płacowych i Płatnika, MS Office
  • Nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu teryterialnego lub administracji rządowej
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze sprawozdawczości budżetowej, rachunkowości budżetowej
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie płac i kadr
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność oraz terminowość


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w m. Radomiu
    ul. Wjazdowa 4A, pok.108
    26-616 Radom

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi