Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Global Key Account Manager (technical industry)

Home office, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Global Key Account Manager (technical industry)
Home office
NR REF.: 1158021

Twoja następna firma
 Międzynarodowy producent w branży technicznej – producent naczep, zabudów, pojazdów użytkowych. Firma jest jednym z liderów w swojej branży na rynku europejskim. Obecnie firma bardzo się rozwija, w tym również rozwija nowe linie biznesowe.

 Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za układanie i rozwijania współpracy z klientami globalnymi (badanie potrzeb, weryfikacja, rozwijanie współpracy, ustalanie wskaźników, koordynacja i ustalanie warunków handlowych na poziomie globalnym) oraz odświeżanie współpracy z klientami nieaktywnymi. Global KAM będzie odpowiedzialny za organizację i koordynację projektów pomiędzy różnymi spółkami, partnerami oraz klientami. Ponadto, będzie analizy rynku oraz wprowadzał nowe produkty na rynek, spełniające oczekiwania klientów. Będzie to praca wymagająca podróży służbowych.

 Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w koordynacji międzynarodowych projektów w branżach technicznych, preferowana osoba z branży motoryzacyjnej (przyczepy, naczepy), mechanika, budowa maszyn, materiały budowlane, przemysłowe (chemia, urządzenia) i pokrewne. Wymagana jest znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację. Poszukiwana osoba powinna umieć przeprowadzać analizy, wyciągać wnioski, zarządzać dużymi projektami oraz rekomendować działania w perspektywie krótko- i długo-terminowej. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba dobrze zorganizowana, zorientowana na biznes i na realizację celów oraz charyzmatyczna i wdrażania niestandardowych strategicznych projektów w organizacji.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla znanej i dużej firmy o niekorporacyjnym charakterze pracy z produktami bardzo dobrej jakości, samodzielność, szkolenia, dodatkowe benefity, narzędzia do pracy oraz bardzo otwartą i przyjazną atmosferę w pracy.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Praca w mediach / dziennikarstwo
do góry