Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

GL Accountant with English

Miejsce pracy: Kraków
6-7-65382-3

For our Client we are currently recruiting for an GL Accountant with English to join a well-established global company, which is successfully building SSC structures in Cracow.

Responsibilities:

- Performing General Accounting activities: month closing, preparing journal entries, uploading and processing bank statements, posting cash reports, preparing reports, reconciliations for dedicated accounts, explaining unrecognized items
- Participating in internal control testing and prepare relevant documentation over financial reporting
- Cooperating with external audit, ensuring the integrity and timeliness of deliverables to the auditor
- Communicating with clients on a regular basis, ensuring timely and accurate responses to any client queries
- Developing and implementing processes and procedures.
- Identifying opportunities for process improvements in existing business practices.

Requirements:
- 2 years of experience in GL process
- University degree (Economics, Business Administration, Finance or related)
- Very good knowledge of English
- Good analytical skills and knowledge of Excel
- Ability to enhance process and controls
- Good Customer Service skills and client-focus attitude
- Strong interpersonal skills and proactive team work approach
- Flexibility, ability to deal with ambiguity and change

Benefits:
- Possibility to work within worldwide operating company
- Career path adapted to the employee's skills and aspirations
- Additional benefits (sports card, private healthcare, life insurance)
- Financing of courses and studies (language courses)
- Eight-hour work day
- Hybrid model of work (5 days in the office per month)

Recruitment Agency No. 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi