Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/04/2020.

General Ledger Team Leader

Warsaw, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Team Leader will be an expert who has a clear understanding of all accounting entries and their source transactions, presents a strong understanding of business specifics that allow him/her to act as a business partner to internal clients and provide daily support to GL team. You main responsibilties will containg 50% of team management and 50% of operational duties.

Client Details

Our Client is an international company with their CoE located in Warsaw on Mokotow.

Description

  • Leading a team of General Ledger Accountants, coaching and mentoring,
  • Ensuring compliance with company policies, relevant accounting requirements, internal controls
  • Managing processes including General Ledger and Financial Reporting,
  • Ensuring timely and accurate processing of all GL transactions,
  • Providing technical support to team members as required,
  • Monitoring and developing teamwork through regular planning, communication and performance reviews (KPI/SLA),
  • Identifying, implementing improvements in the General Ledger process,
  • Closely cooperating with Internal clients, Other SSC Teams and support functions,
  • Supporting internal and external audits,
  • Creating an environment based on trust, open communication, creative thinking, and cohesive teamwork.

Profile

  • FLUENT spoken & written English is a must,
  • Sound understanding of accounting principles is a must
  • Experience as a Team Leader min 2 years in financial business environment is a must
  • Sound people management skills
  • Good MS Excel skills
  • Ability to work to a high level of accuracy and consistency
  • Ability to work within tight operational deadlines and priorities
  • Analytical skills
  • Cooperation skills oriented on result and customer needs

Job Offer

  • Highly professional, multinational and dynamic environment
  • Great work environment & friendly working atmosphere
  • Opportunity to demonstrate your own initiatives
  • Possibility to develop accounting competencies
  • Competitive benefits package

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry