#

General Ledger Team Leader with English

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

General Ledger Team Leader with English

Miejsce pracy: Kraków
6-7-72612-1

For our Client, Company which has SSC structures on Krakow market we are looking for a candidate to position of General Ledger Team Leader with English.

Responsibilities:
- Leading, managing and developing a growing team of Accountants
- Providing professional and proactive day to day service with agreed SLA’s
- Providing process quality assurance, high quality various reporting
- Driving and proposing process improvements within assigned scope to assure productivity
- Encourage cooperation, teamwork and knowledge sharing
- Acting as first point of escalation for process related queries
- Provide team members with coaching and assure process team training requirements are satisfied
- Actively working on a GL process responsibilities like the rest of the team
- Supporting preparation of Financial Statements and other reports
- Managing the processes, ensuring of accuracy and timely delivery of all activities

Requirements:
- Proven experience in managing the team as a Team Leader
- 3-5 years of experience in GL process
- Very good knowledge of English
- Good analytical skills and knowledge of SAP and Excel
- Ability to enhance process and controls
- Good Customer Service skills and client-focus attitude
- Strong interpersonal skills and proactive team work approach
- Flexibility, ability to deal with ambiguity and change
- Ability to work under pressure

Benefits:
- Very interesting job in corporate environment
- Additional benefits (life insurance, medical care, multibenefit)
- Possibility to plan own career for next few years within company
- Trainings
- Hybrid model of work
- 8 hours day of work
- Office close to the city center

Recruitment Agency No. 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi