Opis stanowiska pracy
General Ledger Team Leader with English
Gdansk
NR REF.: 1193182
We are seeking a motivated and detail-oriented
General Ledger Team Leader to join our client team in Gdańsk. The successful candidate will be responsible for leading a team and ensuring accurate and timely financial reporting.
Key responsibilities include:- Managing processing, execution, and compliance of month-end activities, including month-end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, and manual journal vouchers such as accruals and prepayments, fixed assets, intercompany reconciliation.
- Supervising team members to enhance efficiency and ensure processes comply with policies and quality standards.
- Coordinating the month-end closing.
- Training and coaching RTR team members.
- Building and maintaining strong relationships with stakeholders and business partners.
- Handling escalations effectively.
- Reviewing monthly performance metrics dashboard.
- Continuously improving processes and fostering cooperation between departments internally and with business partners.
- Managing workload and coordinating holiday planning.
- Conducting internal controls checks.
- Managing a team of 10 people and directly reporting to the Finance Manager.
Qualifications:- Bachelor’s degree in Accounting, Finance, Economics, or a related field.
- Strong leadership and team management skills.
- Proficiency in MS Office, especially Excel, SAP.
- Good command of English, both written and spoken (min B2).
- Experience in Shared Service Centers (SSC) is highly desirable.
What We Offer:- Competitive salary and benefits package.
- Annual bonus.
- Private medical care.
- Multisport card.
- Insurance.
- Subsidies for language learning.
- MyBenefit.
- ZFŚS.
- Opportunities for professional growth and development.
If you are passionate about accounting and eager to grow your career in a dynamic company, we encourage you to apply!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi