Opis stanowiska pracy
PTP Team Leader
Gdansk
NR REF.: 1191060
For one of our clients, a global and fast-growing Shared Service Center located in Gdańsk, we are currently seeking an experienced and dedicated PTP Team Leader to lead and mentor a newly created PTP team.
Responsibilities:
- Provide team leadership & direction to a team of PTP Associates, ensuring delivery of transactional activities in line with the policy, tax requirements, and SLA39s.
- Collaborate cross-functionally to drive best practices throughout the end-to-end PTP process.
- Produce operational and root cause reporting and provide recommendations to drive best practice
- Establish relationships with the wider Finance Community to enhance service and customer relationships
- Manage the review and maintenance of SOP’s and version controls to ensure that they are fully aligned to processes
- Work with the Reporting and Compliance Lead/ Controls Team to ensure control & compliance within process area and across the PTP Controls framework
- Support internal and external audit requests
- Participate as required as a team member in other special projects
- Carry out any other ad-hoc duties, as and when required
Requirements:
- Minimum 3 years of experience in PTP area, with at least 2 years in a supervisory or team leadership role.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Fluent in English (written and conversational).
- Experience in a similar role within a multi-site business is desirable.
- Good level of IT skills, including intermediate/advanced MS Excel.
- Ability to build relationships with key stakeholders.
Offer:
- Stable employment conditions
- Hybrid model of work (2x HO/week)
- Private medical care
- Sport card
- Cafeteria program
- Modern office
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing