Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/06/2020.

General Ledger Manager

Warsaw, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

General Ledger Manager will be motivational leader, coach and accountancy expert providing technical support to GL Team. The successful candidate will be responsible for providing uninterrupted high quality service to clients, leading cooperation with all internal stakeholders and day to day team management.

Client Details

Our Client is an international company with their CoE located in Warsaw on Mokotow.

Description

  • People management - recruitment, training, coaching, professional development, control of daily workload
  • Managing general ledger activities for the Clients
  • Managing cooperation with other departments and functions within SSC organisation
  • Building and maintaining relations with Clients, acting as escalation point
  • Acting as accountancy expert for GL Team, Clients and SSC organisation
  • Application of corporate policies and procedures as well as statutory and internal control requirements
  • Leading preparation of Statutory Financial Statements and annual audit process
  • Supporting Continuous Improvement culture, initiating efficiency changes
  • Providing support in special projects

Profile

  • FLUENT spoken & written English is a must,
  • Sound understanding of accounting principles is a must (IFRS preferred) supported by ACCA or similar qualification
  • Min. 10 years accounting experience (with min 3 years on managerial position in GL)
  • Very strong people management skills
  • Ability to work within tight operational deadlines and priorities
  • Cooperation skills oriented on result and customer needs
  • Knowledge of HFM or other ERP package is an advantage

Job Offer

  • Highly professional, multinational and dynamic environment
  • Great work environment & friendly working atmosphere
  • Opportunity to demonstrate your own initiatives
  • Possibility to develop accounting competencies
  • Competitive benefits package

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry