#

General Ledger Manager - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
General Ledger ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Koordynacja i wykonywanie działań związanych z obszarem General Ledger,
  • Zapewnienie kompletności i poprawności danych w systemie księgowym / finansowym,
  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca, wsparcie audytu,
  • Ocena procesów GL pod kątem wydajności, przedstawianie zaleceń, wdrażanie ulepszeń, 
  • Kierowanie zespołem GL - ustalanie celów i planów rozwojowych dla pracowników, rozdzielanie zadań i ocena ich wykonania, zapewnienie wsparcia merytorycznego dla zespołu,
  • Współpraca i komunikacja z instytucjami zewnętrznymi, audytorami i klientami wewnętrznymi.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość procesów General Ledger,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • Dobra znajomość programów księgowych takich jak SAP, Oracle,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i dbałość o szczegóły.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów zawierający: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pakiet multisport, karty lunchowe, premie roczną,
  • Pracę w systemie hybrydowym,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji,
  • Pakiet szkoleń zapewniający rozwój kompetencji i podnoszenie kwalifikacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi