Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Financial Planning Analyst

Miejsce pracy: Kraków
6-7-64282

For one of our Client, a well-known International company which is one of the largest retailer on the world we are looking for candidates for position of Financial Planning Analyst to a SSC structures built in Krakow.

Work place : Krakow

Responsibilities:
- Review, analysis and building of financial reports, business forecast, business planning, reporting activities for divisions in Europe.
- Supporting line manager at leading financial agenda for direct material purchases for co-manufacturing partners within Europe (coordination of material price planning, accruals and rebate reconciliation for masked prices, analysis and explanation)
- Introducing of process improvements and automation of manual processes.
- Cross organization work coordination (communication with business partners from various departments: sales, SCM, controlling team)
- Maintaining processes in compliance with Global Market standards requirements.
- Preparing ad-hoc reports, analysis requests, special projects and implementation of the new generation systems and tools.
- Deliver presentations for review meetings and materials for stakeholders across Europe

Requirements:
- Degree in area of Accounting, Finance, Economy.
- Qualifications in area of International Finances (CIMA, CFA, ACCA) would be an asset.
- 3-4 years of experience with work in financial analysis, management reporting, controlling preferable in international structures.
- Knowledge of international accounting and reporting standards: US GAAP, IFRS or IAS reporting framework.
- Ability to communicate effectively with different stakeholders
- Proficient level of English allowing to easily communicate in multinational environment.
- Extended skills in use of MS Excel and Access software. Skills in VBA/SQL
- Strong analytic skills and problem solving skills. Proactive approach and enthusiastic and ambitious attitude.

Benefits:
- attractive non-financial benefits package: medical care, additional life insurance, access to the platform of benefits with wide range of options, e.g. a sport card, tickets for cultural events, shopping vouchers
- the opportunity to gain experience in an international organization with a stable market position
- attractive remuneration
- possibility to develop inside structures
- office in the city center
- trainings

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi