Opis stanowiska pracy
Financial Controller- real estate
Warszawa
NR REF.: 1190282
Dla naszego Klienta, międzynarodowego funduszu private equity działającego w branży nieruchomości, poszukujemy Kontrolera Finansowego.
Kontroler Finansowy będzie wspierać zarządzanie organizacją poprzez pomoc w raportowaniu finansowym, budżetowaniu, księgowości oraz procesach kontroli wewnętrznej.
Do zakresu obowiązków na tym stanowisku będzie należeć:
Raportowanie finansowe:
- Pomoc w przygotowywaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych.
- Wprowadzanie danych i uzgadnianie transakcji finansowych w celu zapewnienia dokładnych zapisów.
- Pomoc w przygotowywaniu raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne.
Księgowość i prowadzenie ksiąg:
-Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
-Wsparcie firmy księgowej w zakresie zapisów w księdze głównej, zapisów w dzienniku oraz uzgadniania kont.
-Pomoc w przetwarzaniu transakcji zobowiązań i należności oraz zapewnienie terminowych płatności i windykacji.
-Pomoc w utrzymaniu i organizacji dokumentacji finansowej zgodnie z polityką i procedurami księgowymi.
Budżetowanie i prognozowanie:
-Pomoc w przygotowywaniu budżetów działowych i ogólnofirmowych, dostarczanie niezbędnych danych i wsparcia
-Monitorowanie rzeczywistych wydatków w porównaniu do budżetu, pomoc w analizie odchyleń
-Wsparcie w okresowym prognozowaniu i zapewnienie realizacji celów finansowych.
Kontrola wewnętrzna:
-Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
-Zapewnienie dokładności i terminowości raportowania finansowego oraz integralności danych.
Zarządzanie przepływem gotówki:
-Monitorowanie i śledzenie przepływów gotówkowych w celu zapewnienia spełnienia potrzeb finansowych firmy.
-Pomoc w przygotowywaniu prognoz przepływów gotówkowych.
Zgodność podatkowa:
-Przygotowywanie, we współpracy z doradcami podatkowymi i księgowymi, raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu, banków i instytucji zewnętrznych, tj. analiza i raportowanie WHT, raportowanie NBP, raportowanie GUS, dokumentacja cen transferowych, raportowanie spółek nieruchomościowych itp.
Wsparcie systemów i procesów:
-Optymalizacja procesów raportowania i planowania.
-Ogólne wsparcie administracyjne.
-Przygotowywanie danych finansowych i raportów na potrzeby ad-hoc zarządu.
-Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. US, ZUS, GUS, NBP).
Od Kandydatów oczekujemy minimum 3 letniego doświadczenia zdobytego w dziale kontrolingu, w firmie z sektora nieruchomości, wykształcenia w dziedzinie rachunkowości, biegłej znajomości języka angielskiego. Kandydat mus posiadać biegłą znajomość Microsoft Excel, znajomość zasad rachunkowości, raportowania finansowego i budżetowania. Mile widziane doświadczenie w BIG4.
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B – w zależności od preferencji, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, szkolenia.
Oferta dotyczy pracy w pełni stacjonarnej.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa