Finance Controller
Location: WarszawaDla naszego Klienta, międzynarodowej spółki z sektora produkcji, branży Retail, poszukujemy osoby na stanowisko
Finance Controller (M/K)
Osoba ta będzie częścią zespołu finansowego i będzie raportować bezpośrednio do Dyrektora Finansowego. Obowiązki Finance Controllera, którego zatrudnimy u naszego Klienta będą ukierunkowane na opracowywanie i wdrażanie nowych KPI’s oraz monitorowanie realizacji strategicznych celów Grupy.
Jest to stanowisko finansowe idealne dla osób, które mają doświadczenie w dziale kontrolingu (sugerowane doświadczenie w spółce produkcyjnej) oraz sprawnie poruszają się w narzędziach analitycznych i potrafią szybko analizować dane.
Miejsce pracy: województwo mazowieckie
Zakres zadań:
• Bieżąca kontrola kosztów, inicjowanie i wsparcie działań optymalizujących w tym obszarze (sporządzanie raportów miesięcznych, tygodniowych spółek z Grupy),
• Analiza i bieżący nadzór nad rentownością projektów i inwestycji
• Miesięczne raportowanie do Grupy
• Opracowywanie i wdrażanie nowych KPI,
• Monitorowanie realizacji strategicznych i operacyjnych celów przedsiębiorstwa,
• Cash Flow (ze szczególnym uwzględnieniem projektów długoterminowych)
• Odpowiedzialność za realizację budżetu, kontrolę jego realizacji i analizę odchyleń
• Analizy finansowe oraz analizy zarządcze na potrzeby CFO, Zarządu i Grupy (raporty zarządcze, wskaźniki, kalkulacje)
• Udział w tworzeniu i modyfikacji procedur wewnętrznych oraz narzędzi
• Współpraca z działem księgowości
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
• Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej, controlingu i rachunku kosztów
• Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w finansach, kontrolingu, na podobnym (samodzielnym stanowisku) w branży produkcyjnej
• Gotowość do optymalizacji procesów i wdrażania nowych, efektywnych rozwiązań,
• Biegła znajomość pakietu MS Office, w tym Excel na poziomie zaawansowanym,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Znajomość systemu klasy ERP (znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem)
• Wysoka orientacja na cel i osiąganie wyników,
• Inicjatywa, pro-aktywność i samodzielność w działaniu,
• Zaangażowanie, terminowość oraz bardzo dobra organizacja pracy,
• Wysokie rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i wyciągania wniosków
Klient oferuje:
• Dofinansowanie dojazdów do pracy
• Odpowiedzialność na rozwojowym i samodzielnym stanowisku
• Pracę w bardzo rozwojowej spółce i rozpoznawalnym LOGO na rynku Retail
• Pracę w zaangażowanym, zgranym zespole
• Pracę hybrydową w modelu 3:2
• Dofinansowanie dojazdów do pracy oraz mieszkania
• Wynagrodzenie do 10 000 brutto