Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/03/2019.

Facilities Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Facilities Assistant
Warszawa
NR REF.: 1118601

Dla naszego Klietna, międzynarodowej firmy z branży energetycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Facilities Assistant / Asystent ds. Zaopatrzenia i Administracji (3/4 etatu)

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć wsparcie w koordynacji prac technicznych biurze, zaopatrzenia w sprzęty i materiały biurowe oraz logistyczna pomoc w organizacji wydarzeń. Szczegółowe zadania obejmują zamawianie materiałów biurowych, kontakt z dostawcami, zamawianie napraw sprzętu, kontrolę zużycia materiałów biurowych. Co więcej, osoba ta będzie koordynować kompletowanie wyposażenia miejsc pracy oraz w razie potrzeby zastępować osobę na recepcji.

Do aplikowania zapraszamy osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku lub pracy na recepcji, posługujące się j. angielskim na komunikatywnym poziomie.Poszukujemy dobrze zorganizowanych, komunikatywnych osób gotowych do podjęcia współpracy od zaraz.

Oferujemy ciekawe wyzwania oraz pracę w przyjaznej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferta dotyczy pracy w wymiarze ¾ etatu. Lokalizacja: Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry